IRS'ten Banka kapanırsa veya çek kaybolursa yeni adrese çek olarak nasıl istek yapılır?

 IRS'e verdiğiniz banka hesapı kapanırsa yada banka ile ilgili başka sorun oluşursa bu hesaba gönderilen para daha sonra IRS'e geri gönderiliyor banka tarafından. Bu geri gönderilme ve IRS'in bunu işleme alma süreci 30 günü geçebiliyor. Bu durumda IRS sistemdeki adresinize iadenizi çek olarak gönderiyor.


Eğer sistemdeki mevcut adresiniz artık değiştiyse veya sorun varsa o zaman çeke erişme imkanınız da kalmıyor ve çek kayboluyor. 


Bu durumda iseniz iade çekinizi yeni adrese almak için form 3911 doldurup IRS'e fax ile göndermeniz veya kargo ile göndermeniz gerekiyor. 

Alttaki formda formu nasıl doldurmanız gerektiğini açıkladım. Her ne kadar Banka Direct Deposit için bilgi sorsa da yine de çek yollanabilir. Tekrar Bankaya Direct Deposit yapmıyorlar galiba. Şansınızı denemek istiyorsanız deneyin. Bankaya göndermezlerse adrese çek yollarlar muhtemelen.


Formu doldurduktan sonra en kolay yol IRS'e formu fax çekmek. İsterseniz kargo ile de gönderebilirsiniz. Alttaki linkte güncel yeni girdiğiniz adresinizdeki eyalete göre hangi adrese kargolamanız gerektiği veya hangi numaraya fax çekmeniz gerektiği yazıyor. Linke tıklayıp güncel olan yere faxlayın.

https://www.irs.gov/forms-pubs/about-form-3911-taxpayer-statement-regarding-refund





Yorumlar